czwartek, 1 września 2011

Mini haul

Witajcie
Dziś rozpoczęcie roku szkolnego. Buuuuu...

Ale przynajmniej poprawiły mi humor produkty z Avon które zamowiłam :)







-szczotka do włosów (jak narazie wydaje mi się, że będzie dobrze się sprawować)
-tusz do rzęs avon super shock max
-perfumy scentini plum twist
-preparat do demakijazu oczu
-do perfum w 'zestawie' byl cien do  powiek super shock vivid ja mam w kolorze sparkling amethyst chociaz pewnie go komus oddam bo prawie nie uzywam cien, a
 ten traktuje jako gratis ;)
-kuracja naprawcza 3D do wlosow suchych i zniszczonych
-maseczka naprawcza do wlocow suchych i zniszczonych
-zestaw 12 maseczek do twarzy


Niedlugo prawdopodobnie dodam tutaj recenzje tych i kilku innych produktow  :)


Po zakupie produktow do wlosow moze juz widac ze postaram sie teraz je troche odzywic i poprawic ich kondycje bo stracznie zniszczyly sie codziennym prostowaniem. Na razie upinam je z tylu w maly celowo 'rozwalony' kok i postanowilam nie prostowac ich przez conajmniej 3miesiace. Nie wiem ile uda mi sie wytrzymac... :D


Pozdrawiam serdecznie nieliczne dziewczyny odwiedzajace bloga, mam nadzieje ze bedzie was przybywac :)

Kolejna notka juz niedlugo :)

2 komentarze:

  1. ja nie lubię kosmetyków tej firmy... u mnie się nie sprawdziły

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zakupy ;-)

    Obserwuję i dziękuję za komentarz u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń