sobota, 10 września 2011

Avon speed dry - modern mauve

Heej

Mam dla was recenzje kolejnego lakieru do paznokci, a mianowicie jest to lakier z Avon w kolorze modern mauve.

Lakier nakłada się całkiem wygodnie a do całkowitego pokrycia wystaczają dwie warstwy. Niestety jego główną wadą jest trwałość, bo bez utwardzacza wytrzymuje u mnie 2 maksymalnie 3 dni a bez 3-4 więc pozostawia trochę do życzenia.
Zamawiając go myślałam ze kolor będzie bardziej fioletowy ale ten także przypadł mi bardzo do gustu. Kiedy jest całkiem bez światła padającego na paznokcie są one nawet lekko beżowo różowe, a gdy padają na nie jakieś promienie widać masę malutkich połyskujących różowych drobinek co wygląda ślicznie.




Ogólnie lubię ten lakier, choć z taką trwałością nie warto placić na niego ceny regularnej (ok 20złotych) ale za można sobie pozwoilć na niego gdy jest w promocji za ok 10zł :)

4 komentarze:

  1. Ładny kolorek :D U mnie lakiery z Avonu spokojnie wytrzymują z 4 dni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam z tej serii lakier w kolorze Rose Amour i jestem nim zawiedziona, gduyż kolor odbiega od tego, który był pokazany w katalogu i jest to dosłownie taki "babciowy" fiolet. Nie podoba mi się ;-( Ale Twój jest ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam kilka lakierow Avon i wydaje mi się ze seria speed dry to taka mała porażka, bo te ze zwyklej trzymaja mi dłuzej a kolory też lepiej oddane

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny kolorek :) Nie miałam nigdy lakieru z Avonu i ciekawi mnie jak się sprawują ;p

    OdpowiedzUsuń