niedziela, 4 września 2011

Bell pastel palette - lakier do paznokci

Jak widzicie w tytule, dziś napiszę wam recenzje lakieru do paznokci Bell z edycji kolorów pastelowych. Moj ma nr 1 i jest to bardzo delikatny i subtelny kolor nadający się na wszystkie okazję.

Bardzo dobrze się nim maluje, ma wygodny pędzelek. Na paznokciach nie pozostają smugi i dwie warstwy w zupełności wystarcza na idealne pokrycie. Kiedy naprawde nie mam czasu to nakładam jedna warstwę i też krycie jest całkiem zadowalające.
Trwałość z utwardzaczem którego ostatnio używam to jakieś 4 dni, 5 lakier zaczyna mi się wycierać czego bardzo nie lubie, ale jeśli komuś to aż tak nie przeszkadza to spokojnie może mieć go 6 lub 7 dni bo u mnie dopiero wtedy zaczął odpryskiwać. Dokładnie przyglądając się buteleczce zauważyłam ze lakier ma maciupkie błyszczące drobinki ale na paznokciach są jak dla mnie niezauważalne (może to ta wada wzroku? :D).

Achh i nie zwracajcie uwagi na skórki (nie miałam czasu ostatnio na nie) i na dłonie wyglądające jakieś 30 lat starzej... Powiedzmy ze ogólnie wygląd mojej skóry pozostawia wiele do zyczenia.




Zapraszam wszystkich do odwiedzania i komentowania.
Postaram się pisać dla was kiedy tylko czas mi na to pozwoli bo mam duuużo do napisania. Achh i jeszcze ten tandetny aparat który prawie o każdej porze dnia i w prawie każdym naświetleniu psuje jakość. Wyjątkowo udało mi się wybrać najnaturalniejsze zdjęcia lakieru dla was :)

Pozdrawiam. Iza :*

1 komentarz:

  1. ciekawy kolorek, posiadam niemałą kolekcje lakierów, ale z tej firmy mam tylko zestaw z lakierem pękającym i jestem bardzo zadowolona:)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie, a jeżeli zainteresuje Cię tematyka mojego bloga poobserwuje trochę ;)

    OdpowiedzUsuń