środa, 5 października 2011

Błyszczyk Kobo

Mam dla was recenzję błyszczyka Kobo ProfessionalColour Glossy Lips.

Już dawno chciałam go sobie kupić, a że akurat był w promocji to wybrałam kolor Disco 311, za który zapłaciłam ok. 13 zł

Błyszczyk dla mnie ma same zalety:
+świetnie wyglada na ustach
+nie klei się zbytnio
+wytrzymuje ok 3h -5h bez jedzenia i picia
+mieni się ale nie jest to nachalne błyszczenie
+ogromne opakowanie ;)

jedyną wadą może być słoiczek, z którego zdzierają się napisy. Co do aplikacji potrzebny jest pędzelek, albo własny palec. Ja zwykle używam palca ;)

Zdjęcia: pierwsze bez niczego, drugie z cieńszą warstwa trzecie z grubsza warstwa błyszczyku jednak aparat nie oddaje całkowitego efektu :)


Pozdrawiam Was wszystkie. Postaram się też pisać notki trochę częściej :)
Iza

1 komentarz: